The best Side of ایا زونا بیماری خطرناکی است

Wiki Article

کمیسر حقوق بشر سازمان ملل می‌گوید قحطی غزه می‌تواند جنایت جنگی باشد

نگرانی در مورد فاجعه انسانی در نوار غزه هفته گذشته با انتشار گزارش هشداردهنده همراه با مجموعه‌ای از نقشه‌ها، نمودارها و آمار شدت یافت.

● زونا با کهیرها که خارش دارند و بر روی پوست ایجاد می‌شوند یکسان نیست. کهیر معمولاً در اثر واکنش آلرژیک به دارو، غذا یا چیزی در محیط ایجاد می‌شود.

آقای تورک حملات حماس به غیرنظامیان و سربازان اسرائیلی در هفتم اکتبر، از جمله قتل، تجاوز و گروگان‌گیری را محکوم کرد.

هنوز به درستی مشخص نیست که چرا بیماری زونا فقط یک رشته عصبی خاص را درگیر می‌کند. اما برخی از عواملی که می‌تواند باعث تحریک و فعال شدن مجدد این ویروس شود، عبارتند از:

● داروهای ضدویروسی که زونا را درمان می‌کنند را می‌توان با خیال راحت در دوران بارداری درمان زونا در خانه استفاده کرد. آنتی هیستامین‌ها همچنین می‌توانند به کاهش خارش کمک کنند و استامینوفن می‌تواند درد را کاهش دهد.

مادرش گفت: «دخترم نمی‌تواند حرکت کند. او کم خون است، همیشه در خواب است و هیچ چیز مغذی برای خوردن وجود ندارد.»

صدور حکم قتل عمد و مجازات قصاص برای متهم پرونده قتل عمد مهران سماک

محمد مهاجری: آقای حدادعادل! حق‌مان همین است، نوش جان‌مان، نوش جان‌تان

«من فقط می‌توانم بگویم که واقعیت‌های جاری به خودی خود گویا هستند... من می‌دانم که این کمک‌ها باید بررسی شود اما نمی‌شود که این کار روزها به درازا بکشد.»

سورپرایز اشلی؛ با پیروزی بر هند شانس صعود تیم ملی فوتبال افغانستان در آسیا زنده شد

● بسته به اینکه در چه سه ماهه‌ای هستید، ابتلا به آبله مرغان در دوران بارداری می‌تواند منجر به ناهنجاری‌های مادرزادی شود.

حسام‌الدین سراج: علت علاقه من به موسیقی، رادیو و تلویزیون زمان شاه بود

راه پیشگیری از زونا چیست و چطور افراد بالغ از آن در امان می‌مانند؟ بزرگسالانی که ۵۰ سال سن دارند یا مسن‌تر هستند نیز باید واکسن زونا را دریافت کنند که به آن در اصطلاح پزشکی «واکسن ایمن‌سازی واریسلا زوستر» گفته می‌شود.

Report this wiki page